Foto's van WK 2006 Portugal - NL online

Vragen over sport in Israel, voetbal, tennis, squash, hockey, golf, rugby etc.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Foto's van WK 2006 Portugal - NL online

Postby admin » Mon Jun 26, 2006 1:01 am

De foto's van de wedstrijd staan weer online, helaas is het feest voorbij !!!
Het was weer een super gezellige oerhollandse belevenis.....

Voor mijn gevoel speelde Nederland een stuk beter, maar de bal wilde er gewoon niet in. Zoals Marco al zei: hij bouwt zijn ploeg voor EURO 2008.

Dan zijn we er natuurlijk weer bij en hopen dan dat we verder komen.
Inmiddels hebben we er weer een aardsrivaal bij, buiten Duitsland en Argentinie, dit was volgens mij de 5de keer dat Nederland tegen Portugal verloor, en dit keer kwam het gewoon neer op "gewoon geen geluk" en een geelzuchtige scheidsrechter.

Zie de foto's in het fotoalbum: http://dutch-forum.com/forum/album_cat.php?cat_id=11
admin
Site Admin
Site Admin

Postby Hans & Malie » Mon Jun 26, 2006 6:04 am

Ik heb genoten van de inzet van dit jonge team....dit kan nog heel wat worden...ik kan me nog goed voor de geest halen dat het jonge team,wat uiteindelijk Europees kampioen werd,ook een lange weg van vroege uitschakelingen had en daarvan enkel kon groeien.

We gaan nog veel zien van dit team wat door de vakpers als groot team omschreven werd.
Deze wedstrijd had alles in zich....jammer van een zwakke scheidsrechter die het spel niet kon lezen en het onnodig naar de kloten liet lopen....ik ken andere sporten,op een kleiner speelveld,die meer dan 1 scheidsrechter hebben..iets voor de toekomst?...elk speelveld z'n eigen scheidsrechter?......want laten we wel wezen...deze mannen zijn vaak dubbel in leeftijd van de spelers en komen vaak veel snelheid tekort...verder ook misselijk te zien dat grote sterren zich bedienen van ware drama praktijken om hun frustraties te spuien en de tegenstander uit hun spel en veld te halen als het met goed technisch voetballen niet meer gaat....mooi werk mister Figo...een waardige afsluiting van een anders mooie loopbaan...

Ik kan nog uren door schrijven...dat doe ik maar niet...maar sluit af dat ik met trots dit team heb mogen volgen.....

~ Hans ~
Hans & Malie
Team Member

Postby siempie » Mon Jun 26, 2006 11:10 am

Tot onze spijt is het nu voorbij.
Maar toch even een "kol hakavod" voor de organisatoren:
petje af (en bewaren!)!!!!!
siempie
Veteran
Veteran

Postby Von79 » Mon Jun 26, 2006 12:27 pm

Tja, bouwen voor EURO 2008, dan is het dus 20 jaar geleden dat Nederland voor het laatst echt iets gepresteerd heeft, zo goed zijn ze nou ook weer niet, het zijn alleen namen, van der Vaart, Sneijder, Heijtinga, allemaal over het paard getilde voetballertjes, echt talent zit er niet bij, en als het al zo zou zijn, kunnen ze nog nix in een team, daar is het het Nederlands elftal voor, maar goed, ik ben maar een vrouw, wat weet ik nou van dat 'mooie' spel :lol:
It dont take no Sherlock Holmes 2 see its a little different around here...
Von79
Veteran
Veteran

Postby Guest » Mon Jun 26, 2006 1:12 pm

Von79 wrote: maar goed, ik ben maar een vrouw, wat weet ik nou van dat 'mooie' spel

Tja, dan had je je epistel net zo goed niet hoeven schrijven...
Betreffende "ik ben maar een vrouw": Ik ben blij dat die wezens bestaan. Je kunt er van die aardige dingen mee doen, terwijl je ze soms ook wel schieten kunt. Kortom, ze geven kleur aan het leven. Soms zwart, soms wit of er wat tussenin.

Jim Hasenaar
Guest

Postby martin » Mon Jun 26, 2006 7:04 pm

ik las dat Blatter van de fifa ook niet blij was met de scheidsrechter gisteren. zo wie zo is het niveau van scheidsrechters erg laag dit tournooi. zo net krijgt Italie in de 94e minuut een penalty kado. volledig onterecht. erg jammer, maakt het toch een stuk minder interessant allemaal.
martin
Veteran
Veteran

Postby Spoetnik » Tue Jun 27, 2006 6:36 pm

Von79 wrote:Tja, bouwen voor EURO 2008, dan is het dus 20 jaar geleden dat Nederland voor het laatst echt iets gepresteerd heeft, zo goed zijn ze nou ook weer niet

Nou nou,
Halve Finale Ek 1992 (verloren tegen de kampioen denemarken)
Kwart Finale Wk 1994 (verloren tegen de kampioen brazil)
Halve Finale Wk 1998 (verloren tegen brazil)
Halve Finale Ek 2000 (verloren tegen italie)
Halve Finale Ek 2004 (verloren tegen portugal)
Spoetnik
Active Member

Postby Matthew » Tue Jun 27, 2006 7:19 pm

duitse humor...

Image
Matthew
Team Member

Postby Von79 » Wed Jun 28, 2006 12:04 pm

Spoetnik wrote:Nou nou,
Halve Finale Ek 1992 (verloren tegen de kampioen denemarken)
Kwart Finale Wk 1994 (verloren tegen de kampioen brazil)
Halve Finale Wk 1998 (verloren tegen brazil)
Halve Finale Ek 2000 (verloren tegen italie)
Halve Finale Ek 2004 (verloren tegen portugal)

Dus ze hebben een paar keer de halve finale gehaald, joepie, uiteindelijk hebben ze niet gewonnen, en daar gaat het toch om lijkt mij, maar goed, ze zijn terecht weer terug in Nederland, kan niet wachten tot EURO 2008, lol.
It dont take no Sherlock Holmes 2 see its a little different around here...
Von79
Veteran
Veteran

Postby AFDV » Wed Jun 28, 2006 1:52 pm

Matthew wrote:duitse humor...

[img]knip[img]

_Duitse_ humor? Zo te zien aan het opschrift meer Belgische en ik kreeg hetzelfde plaatje ook door een Belg toegestuurd.
l'hypocrisie c'est l'hommage du vice à la vertu
Anne is een man; blog
Schrijfexperiment
AFDV
Veteran
Veteran

Postby Matthew » Wed Jun 28, 2006 10:48 pm

Matthew
Team Member

Return to Sport en Fitness