Klopt dit? Zijn er toevallig Israelische gothic bands die de moeite waard zijn?
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

gerrit_be wrote:Een beetje een bizar vraagje misschien, maar... ik ben zelf al jarenlang erg fanatiek actief in de gothic scene (stel jullie AUB geen nachtelijke kerkhoven of zo voor). Een vriend van me die ook met gothic bezig is, vertelde me dat Israel 1 van de landen is waar zich stilaan een gothic scene ontwikkelt met gothic festiviteiten en kroegen die gothic muziek spelen.
Klopt dit? Zijn er toevallig Israelische gothic bands die de moeite waard zijn?

roger coolen wrote:
Veel succes, en.......Within Temptation kan toch gewoon hier komen spelen!!!! Topband vanuit ons eigen Kikkerlandje!!
Roger

roger coolen wrote:Hallo,
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik zag enkele maanden geleden een winkel in Bugrashov in Tel Aviv. EN daar zag ik volgens mijn allerlei (voor Israel vrij warme!!) lange zwarte kleding en zo hangen.
Roger

fatamorgana wrote:roger coolen wrote:Hallo,
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik zag enkele maanden geleden een winkel in Bugrashov in Tel Aviv. EN daar zag ik volgens mijn allerlei (voor Israel vrij warme!!) lange zwarte kleding en zo hangen.
Roger
Is dit geen kleding zaak met orthodoxe religieuze kleding?
gr Peter

gerrit_be wrote:Volgens wat ik las was het een oud joods volksliedje, dat pas sinds de Wereldoorlog gelinkt werd aan de holocaust,

gerrit_be wrote:Heb je soms een vertaling van de tekst, ET?

siempie wrote:Mooi gedaan, ET, maar de originele tekst in het Jiddsj is volgens mij de meest aangrijoende:

Return to Bars, Clubs en Restaurants
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest