Stagelopen

Plaats hier je overige ervaringen en vragen i.v.m. het Nederlanderschap in Israel.

Moderators: Beheer, Matthew, The Dutch Forum Team

Stagelopen

Postby DvdW » Mon Oct 03, 2005 1:55 pm

Beste mensen,

Ik heb geen idee waar ik dit bericht moet plaatsen dus ik hoop dat het hier op de goede plaats is. Ik studeer Management Economie en Recht in Nederland en voor die studie moet ik een half jaar stagelopen, en dat mag ook in het buitenland. Nu is mijn vraag (jullie raden het waarschijnlijk al) Kennen jullie bedrijven in Israël waar ik eventueel kan stagelopen? Ik ben op zoek naar een stageplek binnen een (groot) bedrijf waar ik ervaring kan opdoen in het leiding geven van personeel, personeelszaken, financiele zaken in het bedrijf etc. Alvast heel erg bedankt!

M. vr. gr.

Dennis
DvdW
Active Member

Postby fatamorgana » Tue Nov 29, 2005 11:22 pm

Ik ben wat laat maar check je pm
fatamorgana
Veteran
Veteran

Postby DvdW » Wed Nov 30, 2005 10:33 am

Erg bedankt voor je reactie, ik heb al gereageerd.
DvdW
Active Member

Postby Kiskillilla » Wed Nov 30, 2005 9:53 pm

Heb je al stagebureaus afgezocht op het internet? Via sites kun je soms in contact komen met bedrijven die geinteresseerd zijn in stagiaires uit het buitenland.

Even googlen dus...
Kiskillilla
Veteran
Veteran

Postby Edale » Wed Nov 30, 2005 10:06 pm

Indien je joods bent kun je ook via de sognoet in Nederland kijken of ze iets voor je kunnen bekenen, kijk even op www.jafi.org.il/aliyah en dan moet je even op de site doorzoeken maar ik weet dat ze een programma hebben waarbij je de mogelijkheid hebt om een stage te lopen bij een bedrijf in Israel.
Edale
Veteran
Veteran

Postby DvdW » Thu Dec 01, 2005 10:34 am

Kiskillilla wrote:Heb je al stagebureaus afgezocht op het internet? Via sites kun je soms in contact komen met bedrijven die geinteresseerd zijn in stagiaires uit het buitenland.

Even googlen dus...

Heel erg bedankt!

Edale wrote:Indien je joods bent kun je ook via de sognoet in Nederland kijken of ze iets voor je kunnen bekenen, kijk even op www.jafi.org.il/aliyah en dan moet je even op de site doorzoeken maar ik weet dat ze een programma hebben waarbij je de mogelijkheid hebt om een stage te lopen bij een bedrijf in Israel.

Ik ben niet Joods, maar alsnog bedankt voor je reactie!
DvdW
Active Member

Return to Overig